سرهنگ مهدی زارع رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد برای عزاداری در ایام محرم به بهترین شکل و با کمترین حوادث ناگوار توصیه هایی انجام داد.

یزد فردا: سرهنگ مهدی زارع رئیس پلیس راهور استان یزد ضمن عرض تسلیت به مناسبت آغاز ماه محرم و درخواست التماس دعا از هم استانی های عزیز اظهار داشت: افتخار دارم به همراه همکارانم در پلیس راهور استان در دهه اول محرم و در تمام شب‌های عزاداری با آماده باش صد درصد در کنار دسته جات و هیئات عزاداری باشیم ، تا ضمن تسهیل در تردد عزاداران حسینی علیه السلام در نظم بخشیدن به تردد ، پارک خودروهای عزاداران و ... تلاشی دوچندان داشته باشیم.
سرهنگ زارع توصیه کرد : از مدیران محترم هیئات تقاضا دارم با همکاران بنده هماهنگی و همکاری  داشته باشند تا در کمال نظم و آرامش از فیوضات این شب‌های عزیز مستفیض شویم .
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد گفت : ایستگاه‌های صلواتی باید جانمایی مناسبی داشته باشند و عامل راه بندان یا سد معبر نباشند خواهش می‌کنم متصدیان در نصب داربست‌ها و  ایستگاه‌های صلواتی با همکاران من در پلیس راهور مرکز استان و پلیس راهور شهرستانهای استان مشورت و همراهی داشته باشند و از نصب داربست در سطح سواره رو خودداری کنند و پذیرایی از عزاداران حسینی نیز فقط در داخل پیاده روها انجام شود تا مزاحمت ترافیکی در معابر ایجاد نگردد .
این مقام انتظامی اظهار داشت : در این شب‌ها که عزاداران با پوشش تیره در حال تردد هستند و تاریکی شب میدان دید رانندگان را کمتر می‌کند باید دقت و توجه در دیدن و دیده شدن از سوی همه افزایش یابد و مراقبت لازم نسبت به عابرین پیاده و موتور سواران به عمل آید تا شاهد حوادثی ناگوار نباشیم.
سرهنگ مهدی زارع در  خاتمه گفت : از همشهریان عزیز می خواهم  از پارک در محل‌های ممنوع اطراف محل های برگزاری مراسمات عزاداری جدا خودداری کنند و بعد از پایان مراسماتی که گاهی تا پاسی از شب به طول می‌انجامد باید با تمرکز کامل رانندگی کرده و با سرعت مجاز به منزل خود مراجعه نمایند. امیدوار هستم در این شب‌های عزیز همه هموطنان عزیزم در ظل توجهات سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام از عزاداری‌ها بهره لازم را ببرند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا